Honda NC700x gyári ültetés

A témát ugyan bevállaltam, de sajnos nem tudom képekben prezentálni, sem komolyabb leírást adni a beépítésről. Egyrészt a beépített alkatrészek szinte alig láthatók az első és hátsó futóműnél, másrészt nem én végeztem el. Az egyetlen ami külsőre látszik, az a lábtartó, mivel hiányzik belőle jó néhány centiméter az átalakítás után, hiszen rövidebb lett (ki van vágva belőle), illetve a bejegyzés a forgalmiban. De amit lehetett azt összeszedtem nektek erről a témáról!

Szeretnél mindkét lábbal a földön állni? Megvan a megoldás! (ennyi a reklámszlogen…)

Nagy szerencsém van ezzel a motorral…. a vasam eredete Német, és az első tulaj volt olyan kis növésű mint én (haha…171 cm), hogy már a vásárláskor megrendelte az NC700 átalakítását, így is vette át a Német Honda szalonban a dokumentumok szerint. Azért így jóval egyszerűbb hozzájutni egy gyári ültetett motorhoz, mint később nekiállni: szerelőcsomag kell, szerelő kell, engedélyeztetni kell, forgalmiba bevezetni kell…

Az ülés magassága ebben az esetben 40 mm-el csökkent, ami jelentősnek mondható (vannak olyan csomagok, hogy csak 1-2 cm-t csökken az ülésmagasság). A beépített anyagok igen komoly műszaki előírásoknak felelnek meg, és a beépítést végző Német cégeknek is meg kell felelnie szigorú feltételeknek, pl, minősített beszerelő állomás kell legyen.

A beépítőcsomag tartalmazza az összes szükséges alkatrészt, és a teljes beépítési/átalakítási folyamatot. Az átépítés általános működési engedéllyel (ABE) rendelkezik, majd ez után TÜV regisztráció szükséges (nálunk a műszaki vizsgán dokumentumokkal igazolni), így kerül a forgalmi engedélybe rögzítve, ahogy nekem is van.

Ideális abban az esetben ha túramotorod van, de mégis szeretnél két lábbal állni a talajon megálláskor, ideális kezdő vezetők és az autósiskolák számára, és mindenkinek aki úgy érzi, az alacsonyabb Honda egyszerűen jobb!

További információk:

  • http://www.vh-motorradtechnik.de/tieferlegung-honda/?p=3
  • 40mm-es Honda NC700X ültetés